Lars Depps första sexuella erfarenhet

 Hej.
 
Det är jag, Lars Depp. Nu har det ju gått något år, MEN det har hänt något som jag kan skriva om här om dagen.
Jag och min mor och min far har varit på familjesemester i sexdrega. Eftersom mor och far var på hotellet och söp skallen av sig bestämde jag mig för att ta en promenad. Jag såg en vacker kvinna på gatan som liknade Jasmin så jag började givetvis att följa efter henne (ej stalka). Efter si sådär 7 timmar gick hon in på en klubb och jag med då, förstås. sedan försvann hon in i folkhavet,, jag kände mig depp som jag brukar känna mig och satte mig vid baren och gjorde ingenting. Vad tror ni då händer? Jo - Jasmin kommer och sätter sig på stolen bredvid mig...
 
MEN jag upptäcker att det är en man. Kill-Jasmin vänder sig om och tittar på mig och frågar med sin beslöjade mansröst om jag vill ha en drink. Jag tänkte att bättre än så här blir det ju inte. Jag tackade ja och sen blev det lite pinsamt tyst sådär, så jag tänkte att det borde va trevligt att säga något...
(jag): ehhh hmmm. Hej.
Kill-Jasmin: heeeeeeeej
jag: Jag heter Depp. Lars Depp.
kill-jasmin: Jasmino.
 jag försökte tänka på vad jag skulle säga för att bryta den pincama tystnaden.
Jasmino: Jag märkte att du följde efter mig i ett par timmar. Finns det någon speciel andledning till det?
jag: Ehhh... jo du förstår...
 Precis när jag skulle förklara att han liknade en tjej jag gillade så hörde jag en stor smäll. jag vände mig om tillsamans med resten av baren för att se vem det var som orsakat detta ljud och vem tror ni jag får se? Jo, det var fardepp som stog i dörröpningen.
fardepp: Spriten är slut, systemet är stänkt och plånboken är hemma!!! Ge mig nått starkt.
 Jag la handen på huvudet av skam tills jag hörde de avskyvärda orden.
fardepp: Lars?
 Jag kollade upp för att se min staplande och skitfulla far röra sig mot mig.
fardepp: kan inte du betala för min sprit?
 Just när han sagt detta så snubblade han på sina egna förtter och föll rakt på mig som fick mig att falla med huvudet rakt på Jasmino's skrev. Efter några sekunder av att försöka ta in vad som just hänt så kollade jag upp på Jasmino's överlyckliga ansikte.
Jasmino: Jag tror att vi kommer att bli bra vänner.
 Jasmino lämnade en lapp med hans telefån number innan han försvan in i folkmassan som stog och såg på. Efter si sådär 10min kom en ambulance. Jag valde att håppa på den med farrdepp för att slippa alla medlidande blickar. Nu sitter jag i receptionen dagen efter och skriver detta för att slippa höra allt klagande från farr och mor depp då de är otroligt bakfulla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0