liten catch-up på poesi-fronten =)) ( :-( )

här kommer en dikt om hur min (lars depps) dag har varit

imorse var jag inte inne
då hitta faktiskt jag en pinne
pinnen va fin, men inte lika fin som Jasmin
(vad kan vara det ??
Inget i alla fall som jag vet)
Jag sprang iväg till bussen med pinne i hand
bussen missade jag och pinnen slog ut en tand
tack och lov var tanden inte min
den tillhörde någon som inte hette Finn
sen orka jag inte vänta på nästa buss
och inte heller fick jag någon random skjuts
så jag hemmåt tillbaka mig drog
och jag såg ingen snöplog
det gjorde min dag
tack och hej, godmorgon goddag

nu är det kväll och jag ska äta bananchips och deppa
deppa som en depp, deppa som en lars depp-a

kanske även tänka på jasmin - så fin
finare än en rosa rullgardin...

poesi by larsdepp ab



Kommentarer
Postat av: Liiv

hehe . bra där :)

2010-05-06 @ 14:32:08
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0