så var det ännu en valborg

vilket innebär, som vanligt, att mina föräldrar köper hem lass med vodka och späder ut med allt annat drickbart här hemma så att det inte blir kvar något till mig :((( det är inte roligt. Ikväll ska vi också äta tacos, något vi gör varje år på valborg, och som tillbehör tillkommer alltid LÖK något som jag hatar!!! eftersom att det ju har en vit färg, men tack och lov inte lika vit som vitlök!!! sen har vi ju andra problem som tillkommer: de vita mjuka skalen, gräddfilen, om jag har otur vita servetter men oftast inte en vit duk (tack och lov) eftersom jag alltid spiller ner den med flit med något färgat, som rödvin, så att det blir rosa istället och då har mina föräldrar beslutat att den enda lösningen är att helt enkelt undvika att använda vita dukar.

hursomhelst här kommer det värsta av det värsta: Om inte gud lyssnar på mina böner och gör att denna hemska kärring krockar och dör i sin volvo påväg hit så kommer FASTER INGBRITT hit ikväll!!!!!!!!! NOOOOOOO


Kommentarer
Postat av: dogen

Jag diggar paintbilden ;PP

2010-05-06 @ 13:39:46
Postat av: lars depp

Tackar tackar! själv diggar jag den med, fast inte faster ingbritt såklart! =(

2010-05-16 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0