Oj

Jag har inte skrivit på eh...MER än ett år..oopsiii..


Anledningen är:


10) Jag har haft ont i lillfingret

9)  Vi har haft VIT skärmsläckare på datan!!!!!!!!!!!!!!FYYY aldrig att jag använder den då!
g
8)  Jag har drabbats av tillfällig dyslexi MEN gud bevare mig, jag har nu fått tillbaka mitt gamla fina snygga sätt att skriva  JIPPI..Men usch de lät för glatt....DÖ

7)  Jag har käkat för mycket godis, chips och glass (INTE VIT), har därför INTE orkat gå..typ...

6)  jag har satsat på mina skolarbeten ist'llet, smart som jag är. TYVÄRR har jag fortfarande 20 IG (bara;D)..

5)  Ingbritt har bott här för att hennes hund dog och hon sörjde,,,å hennes närvaro har förpestat min vardag och tagit bort den enda lyckoenergi som jag har kvar att satsa på datan..),,=

4)  Det har varit SÅ JÄVLANS mycket snö denna vinter (den eju VIT), please kill me...Denna vinter ledde till flera självmordsförsök från min sida MEN det var en bra film på TV varje gång jag försökte så jag fullföljde det inte..

3)  ....Mitt andra lillfinger gjorde OCKSÅ ont..buuhu poor me (alltså Lars Depp)...

2)   ehhh... jag har FAKTISKT inte haft nåt att skriva om. Allt som hänt i mitt liv är att jag vaknat, ibland gått upp, ätit, klätt på och av mig, sovit... och duschat nån gång varannan vecka. Yao, det var ju faktiskt rätt så mycke hehhe :D eller juste, depp..   D:<

Men den absolut främsta anledningen till mitt långa blogguppehåll denna vinter ÄR...

hold it (if u want to)

1) Jag har varit upptagen  med att stalka Jasmin på hennes skidsemester i Sälen. Inte lätt må jag säga... det krävdes stora förberedelser som tog upp hela mitt sommarlov. det tog upp så mycket tid att jag helt enkelt inte hade någon tid till bloggen över. Jasmin var så fin när hon åkte i backen..<3<3<3..men tyvärr fick jag inte se så mycket av det då jag alltid lyckades krascha in i ett träd! damn!...Samma jävla träd VARJE gång, hatar det trädet, men inte mer än vitt, fast trädet hade vitt på sig, fy jag mådde illa och spydde, på en unge som var blek så blev glad. . Jasmin såg mig inte, för jag var utklädd, till en panda, det var den enda dräkten de hade jag gillar inte pandor, de har vitt på sig, de jävlarna, sug min *u* , (bur, till ALLA döda Lucifer, r.i.p)...
    Men jag tyckte att det gick ganska bra..

Eller inte, men jo, aaa precis...liksom..typ

     ba





men DÖÖÖÖ DÅÅÅÅ








Jag ska färga min hud svart..



Hejdå, gonatt



/Larsan






Kommentarer
Postat av: some pancake

Jag är stolt över för att skriva din första kommentar. så fortsätt skriva. vi är alla stora fans av dig:PP

2010-04-11 @ 01:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0