jag kan inteee...

...sooova!

Ni undrar varför..

JO, därför att jag inte kan sova - jag kan det inte, det kan jag inte. Faktiskt. MEN det kommer jag kunna imorgon när väckarklockan ringer!! :O Jag hatar väckarklockor det är det värsta som finns för då ska man gå upp och sen ska man åka till skolan, det är också det värsta som finns.

ALLTSÅ det värsta som finns = väckarklockor, skolan och färgen vit den hatar jag.
och den här --> :D smileysen. För den ler och jag hatar allt och alla som ler, så det kan brinna i snövita helvetet!!!! JAG HATAR -->  :D <---!!!!!!!!! (Förutom på Jasmin, åhh Jasmin, Jasmin, när du ler... det för mig att glömma allt vad krig och vitt innebär, det får mig att vilja flyga (fast inte ett vitt flygplan) upp i den blå himmeln och plocka en bukett med blommor till dig!)

Här kommer en dikt till dig, Jasmin:

När allt annat är dåligt, så som trösklar man snubblar över
så är du som en gul sol
(för jag gillar dej)
lite...
ha...
...ha.
liite inte mycke, liite (alltså mycket )
jag gillar dig mer än jag hatar väckarklockor.
och faster ingbritt,
och vita fotbollar
MEN.

... Du finns inte här hos mig så då finns du inte här under min säng
och det är därför jag inte kan sova eftersom du inte är här
eller är du det? måste kolla

*kollar under sängen*

nej det var du inte. du var inte där. under sängen var du inte.
jag är ensam, lika ensam som Nemo när han inte är hittad
eller som en bortsprungen papegojja
eller en bortflugen flygfisk som heter Kalle


nu ska jag sova.

så stör mig inte, bloggläsare.





Stör mig inte då.
sluta.

Kommentarer
Postat av: ditt största fan the pancake

Jag undrar vem som är jasmin? : ))

2010-04-12 @ 18:07:43
Postat av: Lars Depp

ååå vet du INTE vem Jasmin är??????????????????+ Hon är flickan jag (Lars Depp) älskar aaaaahhhoooooo

2010-04-12 @ 22:51:15
URL: http://larsdepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0