Jag kan inte äta bröd mer....

Något som jag (Lars Depp) ALLTID, sedan urminnes tider har trott, ÄR, att bröd typ rostbröd, är gult, beige eller nåt.

MEN till min fasa fasa och återigen FASA så fick jag igår reda på att så är INTE fallet.....


BRÖD, det bröd jag älskat, varit min bästa vän genom åren, jag har kunnat dela med mig om mina innersta känslor med det...Ja, det brödet är VITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Så här gick det till:

Jag satt och käkade frukost. Åt då såklart mitt vanliga bröd (det som jag nu fått reda på är VITT)..

     Min pappa kommer in i köket...Han öppnar brödlådan och utbroster;

"Var i helsike är det vita brödet???"

(vänder sig om mot mig(Lars Depp)..)

"Lars har du käkat upp allt vitt bröd????"

JAG = Frågetecken!

"Du glufsar i dig den sista biten nu ser jag!!"

Paniken stiger inom mig, jag får kvälningar, en spya e på gång,, aaah jag klarar det inte, mitt liv e snart över......


SÅ idag är en riktig deppare dag..




>>I thought u were my friend!!!!DIE<<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0