Hemma....en lördag kväll

Som jag alltid är, varenda kväll, varje vecka, varje år i hela mitt liv!!

Thats the sad story of Lars Depp....

Mina föräldrar spelar "Ta en sup" = de delar ut 2 kort, en till varje person, den med lägst kort får ta en sup. Vilket då bidrar till att mina föräldrar nu är en aning dragna (SKITFULLA). Jonita är på fekke där Jsmin också är!!!!! Åååh vad jag vill vara där, men samtidigt inte, då jag säkert skulle ha huvudet i toan nu, mobbad som jag e.....-_-

Aja denna lek har resulterat i att mina päron nu har :

Tagit sönder en vas (som mamma vanligtvis inte låter en enda själ röra!).

Lagat köttbullar serverat med bea-sås, Smaskens (blev ju tvungen at smaka ehe).

Byggt ett torn av glass som i vilken sekund som helst lär falla(!).

Tjuvringt till sin boss på jobbet UTAN dålt nummer (please, do it med stil !!).

Köpt tusen mjölpaket som går ut, imorrn....! (Fy för mjölk den e ju VITT, tur att den går imorgon)


Jag har gjort ingenting och - sedan vilat!
    Är ganska stolt faktiskt över denna prestation:)


       

Såhär har min kväll sett ut!
Mystiska pricken har vart min bästste vän denna kväll..


Kommentarer
Postat av: en pannkaka

OJ HERRE GUD!!vad är det killen vedermödan?? och i den bilden, han ser äldre än han är :PP

2010-04-25 @ 00:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0