Hm

Asså är det torsdag idag? eller är det onsdag? :O är helt borta i skallen jag orkar inte plugga till mitt matteprov imorgon (om det nu är imorgon,, eller var det idag?). vet inte vad det är med mig. jag kanske slog i huvvet i lampan lite hårt igår...

Men vet ni vad som hände idag???


Jasmin och jag åt lunch ihop i matsalen!!!!!!!!!!

Vi satt där vi två och åt köttfärssås med spagetti och pratade lite om livet. Från början satt jag helt ensam vid ett stort bord som vanligt. Men sen hörde jag en röst bakom mig:

Jasmin: Hej Lars! Kan jag sitta här?
 
Jag: Öhh, hmm Hej! hmm, Javisst! sätt dig... ner...

(Jamsin sätter sig mitt emot mig)

Jasmin: Det var så länge sen jag pratade med dig! Vi brukar ju inte prata lika mycket som vi gjorde förut.

Nej, för du har ju din jävla Olof Nilsson att snacka med!!! Bögjävel. Asså Olof inte du.
(fast det sa jag inte)

Jag: hehe, nääää... jag har varit lite upptagen med ... eh lite grejer. Du vet, läsa serietidningar och , öhh, träningar och så.

Jasmin: A juste. Tränar du mycket nu för tiden?

Jag: ... 

Jasmin: Är det löpning eller har du börjat med fotboll eller nåt?

Jag: ... löpning.... Och så lirar jag lite fotboll! med, öh, mig själv, ibland.

Jasmin: Oj, verkligen?

Okej, Jasmin har redan en pojkvän. Ta det lugnt. Hon vill bara vara snäll. Sitt inte och ljug. Det finns ingen anledning till att impa på henne när hon är upptagen.

Jag: Nä, inte riktigt kanske.

Jasmin: Haha, okej. Du vet att jag spelade fotboll när jag var typ åtta år? Jag tyckte i alla fall det var jätteroligt.

Ja det vet jag, jag kan hela ditt liv utantill.

Jag: Jaså, det visste jag inte

Jasmin: Om du skulle vilja så skulle vi ju kunna gå och köra nån gång. Du och jag och kanske Jonita. Det var så länge sen jag spelade fotboll!

Herregud! Jag ensam med Jasmin!! då skulle jag till och med stå ut med fotboll. Eller det är tveksamt. Fotbollen är ju vit.

Jag: kanske det kanske...

Jasmin: Har du nån bra fotboll? Eller vill du att jag ska ta med mig?

Jag har ju såklart ingen fotboll eftersom dom är vita och jag hatar allt vitt.

Jag: öhh... har du nån bra fotboll?

Jasmin: Ja, jag har en ganska bra, fast den är rosa. Hoppas det går bra ändå haha. Rosa är ju en lite tjejig färg.

En fotboll som inte är vit! Hurra!!:D

Jag: Nej, men det går jättebra!



Sen åt vi färdigt och så fortsatte jag min skoldag. Det var förresten inget matteprov så det måste nog vara onsdag idag. Sen kom jag hem och halkade på ett bananskal i trappuppgången. Jag hatar bananer. eller inte banana chips, men skalen är äckliga. Juste, jag slog huvudet i ett trappsteg. Nu kommer jag ihåg. Det har varit en dålig dag idag. Allt har varit dåligt, förutom 2 saker:

1 Jasmin vill spela fotboll med mig

2 Det finns fotbollar som är rosa

Allr annat har varit dåligt. Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Dogen

hahahhhahaaaaaaaaaaa

2009-02-12 @ 16:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0