HATLISTA!!!

Kände att min förra hatlista blev lite klen, men jag var för arg för att lyckas klämma ut all min ilska, om ni förstår vad jag menar!!
Nu har jag lugnat mig och ska försöka muntra upp mitt humör genom att uttrycka mitt hat mot denna vidriga värld!!

10: PIANO
Varför kom nån idiotisk dåre på det här cepe instrumentet? Det är stort, fult, vita tangenter, låter för högt, tar onödig plats och får människor (min syster) att slösa bort timmar på att förjävliga andras liv med att spela äckligt glada truddilutter så man bara känner sig illamående av all denna falska glädje. Om jag spelade piano skulle jag aldrig spela såna där fåniga lyckliga melodier där det låter som om livet är prima. nej, jag skulle minsann ta en hammare och dundra den på de deppiga bastonerna så att musiken stämmde lite bättre överens med stämningen. Dessutom kan man inte tvinga Jonita att ta in pianot på sitt rum, eftersom det är aldeles för stort och klumpigt!
Allt de här pianospelandet från vardagsrummet har fått mig att isolera mig på mitt rum med mina hörlurar.

9: PAPPAS KALHÅRIGA FLÄCK PÅ HUVUDET
Jag spyyyyyyr jag hatar visserligen hår, men på huvudet ska det allt finnas hår. Annars ser man gammal ut (om man inte rakar av hela huvudet, då ser man cool ut, som jonte i min klass). Min pappa ÄR gammal, och hans saknad av hår gör honom bara ÄNNU mera gammal. Jag VÄGRAR bli kalhårig när jag blir stor. Jag ska isf raka av allt mitt hår (på huvudet alltså) och sen ska jag ta ring i örat och bli lika cool som cool-Jonte. Om jag inte lyckas med min sång karriär vill säga. För då har jag råd att plantera in hårsäckar i skallen.

8: ÄGG
Jag åt ett imorse och har mått illa hela dagen. Det är VITT. !!!!!!!!! Hallå, behövs nån mer anledning?!

7: LAMPOR
Lyser hela tiden och ser så jävla glada ut, dra åt HELETE jävla cepe-sak jag hatar allt ljus. Hurra för mörkret och natten. baort med alla lampor. plus att de hänger så lågt... idag när jag lyckligt ovetande skulle gå in i mitt rum slår helt plötsligt skallen i en hängande lampa som tydligen mor min hade satt upp. så nu går jag runt med ett stort äckligt blåmärke i min panna som påminner lite om en glödlampa, formen på det alltså. plus att den lyser som en stor blå komet i pannan, så nu kommer Jasmin skratta så hon kissar på sig åt mitt tragiska utseende när hon ser mig i skolan imorgon!

6:LUFT
Idag när jag skulle sätta mig på en stol, missade jag och satte mig på luften istället!! Och det kära vänner gör riktigt ont kan jag lova! Man kan ta mig fabian inte lita på att luften tar emot en eller räddar en i fallet om man sätter sig på den. Nej, istället störtade jag rakt ner på golvet!

5:TAJTA SKIDDRÄKTER
Speciellt när min gamla skruttpappa sätter på sig en röd tajt skiddräkt som visar allt samtidigt som den döljer allt (utom kalfläcken på huvudet). Far min går alltid runt och skryter om att han ser precis ut som spiderman när han har på sig sin fula äckeldräkt!! Men det gör han verkligen inte! Han ser ut som en möglig potatis!!

4: LUCIFER
Han är visserligen död. Jag vet. Men det är hans eget fel! Han bestämde sig för att dö, för att jävlas med mig! Han visste vilken smärta det skulle orsaka mig, det var därför han dog. Han är djävulen själv. Jag har till och med hört att Lucifer är namnet på djävulen. Det måste komma från min gamla pinne. Jag hatar när hjärtat brister.

3: SLASK
Ja, nu i vintertider finns det gott om slask. Jag tycker det är väldigt jobbigt med slask, för då har man svårt att se om det är gul snö... Allt smälter lixom samman så man vet aldrig om man kliver i hundpiss.

2:FLEN
Världens sämsta stad! Jag måste åka dit i helgen på släktmiddag. För er som aldrig har varit i Flen kan jag berätta att där finns ett stoppljus, en affär och tusen öde gator. På busstidtabellerna står det dagar istället för tider, och befolkningsmängden kan man räkna på fingrarna. Jag hatar Flen!

Och överst på min hatlista kommer det vidrigaste av det vidriga.....

1: KAFFE
Jag hatar kaffe!! Jag mår illa när jag ser Mamma och Pappa sitta tillsammans inne i köket och diskutera nyheterna samtidigt som de dricker kaffe. Det luktar så där sliskigt plus att när de sitter där och dricker blir de alltid så glada så de ler och man kan se deras äckliga äckel-tänder som är helt svartgula precis som om de har suttit och ätit jord. Jag har aldrig smakat på kaffe, men jag vet att det är jätteäckligt.
Kaffe är en sådan där vuxengrej. När man börjar dricka kaffe är man vuxen, och jag hatar vuxna, så därför hatar jag kaffe. men den främsta anledningen till att jag hatar kaffe är för att dumma gubbpappa spillde äckligt kaffe på min fina jacka när han skuttade runt och lekte spiderman. Så nu är min älskade jacka täckt av en stor illaluktande kaffefläck!!
det finns bara ett ord för att beskriva kaffe........ USCHH!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0