Hallåå!

Det var ju ett tag sen jag senast skrev men jag har faktiskt varit sjukskriven!!! Inte sjukskriven från skolan, men från min denna lilla fina blogg. Anledning: Utbrändehet eller hur det stavas. Utbrändhet.

Men nu är jag tillbaka!! Larsens blogg. Ser att det varit lite tomt på besökare vilket skulle uppröra mig i vanliga fall fast nu är det ju så att det inte finns nåt nytt att kolla på så jag skall nog inte bli arg på nån annan än mig själv.
Hur som helst. Jag känner att jag är skyldiga er en liten uppdatering om vad som hänt de senaste veckor/månaderna av mitt liv.


27/12: faster Ingbritt &co åker hem från julfirandet. PUH! 

28/12: Jag ger Jasmin min julklapp, en jättefin teckning som jag gjort på bilden. den ser ut ungefär såhär:



29/12: Jasmin ger mig en försenad julklapp, en grytlapp som hon gjort på slöjden!!! Åh, den är så fin så fin, vit med rosa hjärtan broderade på. Det måste väl betyda nåt?? Jag sover med grytlappen under kudden och brukar ta upp och krama och lukta på den varje kväll.

30/12: Jag stannar inne hela dagen och luktar på Jasmins grytlapp

NYÅR: Hur trist som helst, Ingbritt kom tillbaka för att hon glömde sina läsglasögon och stannade på nyårsmiddag. Jag somnade klockan halv elva, och märkte inte när det blev nytt år.

resten av jullovet: Jasmin och hennes mamma åker upp med Jonita till deras stuga i Sälen där de åker skidor. Eftersom jag inte kan åka skidor så brydde sig ingen om att fråga om jag ville med. Fast det ville jag ju! Jag vill vara med Jasmin, alltid! Kosta vad det vill, jag skulle t o m kunna åka SKIDOR för henne. Jag låg hemma i min säng och deppade resten av lovet för att den jag älskar befann sig säkert 40 mil ifrån mig.

Hela Januari: DEPP!!!!!!  Jasmin träffade en kille uppe i Sälen, vad jag hörde av Jonita.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Han heter Olof Nilsson och är 17 år. Säkert är han 2 meter lång och går på karate. Jag hatar Olof.
HAAAAAAAATAAAAAA!!!

hatlista:

10) Ingbritt

9) alkohol

8) alla mina lärare på min skola

7) alla elever på min skola, utom Jasmin såklart

6) skolarbeten!!!!!!

5) pappa när han är full

4) alla mina husdjur som dött

3) Frans

2) allt vitt

och nummer ett:

1) OLOF NILSSON

Ingen kan hata nåt så mycket som en Depp
Ingen Depp kan hata mer än Lars
Inget kan hatas av Lars mer än vitt
eller jo, OLOF NILSSON!!

1/2 jag blir förkyld. riktigt förkyld. stannar hemma från skolan hela veckan.

9/2: Idag. Har vart i skolan. Har sett Jasmin på lunchen:) det var dagens höjdpunkt. Hon åt massor av grönsaker och lite köttgryta och bröd och ris. Till det drack hon äppeljuice. När hon såg mig sitta ensam vid mitt bord och stirra mot henne vinkade hon glatt som alltid. Hon är världens sötaste roligaste gladaste människa. Men jag har försökt hålla mig borta från henne nu när hon har Olof. Jag hatar olof. Om inte Olof hade funnits så skulle det kanske vara jag som var med Jasmin. Olof ska bort. bort, BORT. Jag ska åka upp till Sälen och klå upp honom och då blir det inte skönt. INTE SKÖNT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0