Depparedagen!

Dopparedagen är ju bara en gång om året, den 23:dje december. Men depparedagen är varje SÖNDAG!

Anledningar:

§ söndag, så dagen efter e måndag, och då har man skola...
§ Vi måste byta lakan i sängarna, jag hatar lakan för de är oftast VITA
§ Vi har alltid söndags-middag, fläskkotlett med potatis och  gräddfilsfetaost sås!!!!!!!Den e vit
§ jag är alltid så svullen om magen för att jag har käkat för mycket godis på lördagen!

det är bara några.

Jag har bestämt mig för att bo i london eller new york när jag blir stor. Anledningen är för att där finns stora svarta/gråa/bruna byggnader mkt bilar vars avgaser färgar allt vitt svart!! HAHA så nu vet ni det (men tyvärr e oftast flygplan vita)

    Nu måste jag gå och vaxa mig

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0