ZZznark zzZzz

Så känner jag mig idag!

Efter en åter lugn söndag bstående av  att ligga i soffan å kolla på film, komma på att man inte har nå godis, åka till lidl å köpa lite, å sen bli pank!

Jag började skolan klockan 8.00 idag,, men det var liksom en film jag blev tvungen att se som började 21.05 stod det i TV tidningen men den började inte förrens 21.08.. hmrf.... Det var "Helens små underverk" Den var riktigt bra å jag fick anstränga mig med några skratt den får ¤¤¤ av ¤¤¤¤¤ om man säjer så!
Handling: Helen är en snygging som är framgångsrik, hon jobbar på en modellagentur dockinte som modell, vilket förvånade mig. Hon har 2 systrar de blir 3 tilsammans. En (den roligaste) dör,, så Ellen måste slänga sitt liv till satan och ta hand om brosans (den som dog) barn. Barnen består av en snygg tånoring(kan ses i heroes) en tönting mellanålders barn och en liten skitful unge tjej. Len får då flytta med kidzen till slummen å de får gå i en sekt-skola. det går bra. Sen går det dåligt. Sen e de massa gråt å allt blir bra igen!! fast föräldrarna till bebisarna återuppstår inte,,kan va bra att veta!:)
             Denna film är riktigt bra!!SEE DEN VILL JAG BA PÅPEKA!

Aja den slutade väldigt VÄLDIGT sent så jag är Balloo trött just nu, sen, idag,imorrn!

//ni vet vem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0