Namn på vandrande pinnar???

Vet ni???......                     

Mamma ska köpa ett nytt husdjur till mig!!!!!!!! Äntligen, mitt liv har verkligen inte varit sig likt sen min sista guldfisk dog:(
Husdjur jag haft hittills i mitt liv:

  • En katt som hette Birgitta, fast hon blev överkörd av en cykel
  • En guldfisk som hette Bert
  • En annan guldfisk som jag inte kommer ihåg vad den hette
  • en tredje guldfisk
  • Hoppande bönor...

juste har glömt bönorna i kylskåpet! Undra hur länge de kan överleva om de bara ligger utan mat, vatten osv. Ska gå ner och kolla...

Aj då de var visst döda. Men man kan ju laga nåt gott av bönorna kanske. Jag menar - de var ju inte direkt bortslösade pengar! Fast det känns kanske lite elakt att äta upp sina husdjur när de dött, jag kanske borde ordna en begravning eller nåt.
Ja!!! fick värsta bra iden asså,, jag ordnar en begravning och så bjuder jag hem folk jag känner!! Alltså JASMIN!!! Jag menar, det är ju verkligen en sån där sak som vem som helst skulle kunna ordna, och jag är säker på att Jasmin kommer att gå, för hon är inte den typen som tackar nej till sin bäste kompis brorsas döda hoppande bönors begravning. hehe man är väl för smart alltså
Men nu ska jag ju få ett nytt djur. Vad vill jag ha...
Jag tror ja vill ha en vandrande pinne! De är så intressanta, påminner lite om mej själv faktiskt!!



Fast vad ska den heta? Jag kan göra en namnlista med förslag!!

Namn jag funderar på hittills:
Jasmin
Lars
Lucifer

Om ni har några förslag så kan ni ju skriva!!

/larsen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0