tårtbakning

Idag fyller farsan 50 år, och de skall vi fira med stort partaj ikväll.

Alla kommer vara där. Typ alla från hans jobb; hela hans släkt; INGBRITT ( fuckfuckfuckfuckfuckingfuck) , mina fula äckliga kussar (Per och Kalle) och alla andra; några från mammas släkt, inkluderat hennes syster som hon inte pratat med på två år eftersom hon råkade spilla ett glas vin på våran nya vita matta; Några nära vänner, bl a Ruth och JASMIN

far frågade mig om inte jag skulle vilja ta med mig nån kompis,, men men JAG HAR INGA KOMPISAR!!!!!!!!!!! I skolan är jag mest för mig själv och lyssnar på såna där bildböcker, eller spionerar på Jasmin, och utanför skolan är Jasmin, som jag älskar högst av allt här världen, den enda av mina kompisar. Och hon ska ju redan komma. Jag funderar på att haffa någon från gatan så att inte alla tror att jag är helt utan kompisar. Fast de vågar jag nog inte... Så jag får väl säga till far min att det nog är bäst om mina gangster-kompisar inte är med eftersom de troligtvis skulle riva lägenheten. Japp låter bra

grattis farsan nu blir du en gubbe!!!


Vi ska för övrigt baka tårta idag, jag kanske kan fråga Jasmin om hon vill komma över och hjälpa:)



// Larsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0