sur, surare, far

När pappa kom hem idag blev han allt annat än glad...

far:
- Nämen Lars, du kan ju inte SKOLKA från skolan när du får minsta lilla problem!!!!!!!!!!!!!

jag:
- Men det var inte mitt fel att bussen körde iväg utan mig!!! De borde ha väntat ju, far.

far:
- Men du är ju en DEPP, Lars!!! och en DEPP ger aldrig upp!! Du skulle sprungtit ikapp bussjäveln och slagit ner gubbjäveln som satt och körde!!

jag:
- Men hur skulle det hjälpt mig?

far:
Vem bryr sig? slå ner de där jävla bussgubbsjävlarna som sitter på sitt arsle hela dagen istället för att arbeta på riktigt som en riktig man, som JAG!! Låsa in dem i burar, det är vad som borde göras...

jag gick ifrån far, han var på ganska dåligt humör. Jag tror det hände nåt med hans skalle igår när kylskåpet föll över honom, fast han var iof ganska cp redan innan kylskåps accidenten. Nu sitter han med en öl och har ockuperat TVn så jag får väl hitta på nåt annat.


....        Det finns inget att göra jue!!! J#vla cpvärld kan ingen spränga den... Vänta nu kommer mor hem...

.........
.......
.....
..


Vet ni??? Vi har fått en ny TV!!! Den ska vara i mitt rum också. HA! Nu kan jag sitta hela dagarna instängd i mitt rum och växla mella att vara inne och skriva på min älskade laptop, Läsa Kalle Anka och att kolla på underbara FILMRULLAR!!! Hahaaaaa, så underbart!!! Denna helg kommer nog bli en av livets bästa!!!! Jag må hata mkt, men detta är bara för bra för att vara sant! 

                        vår nya TV!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jahopp, detta var väl allt för denna gång... 

/larsen




Kommentarer
Postat av: larsdeppsuger.se

Jag hatar verkligen den här bloggen det ar den sämsta skiten jag nånsin har sett!!!!!!!!!!!

2008-09-28 @ 13:59:18
Postat av: SUGER

DEN SUGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-28 @ 14:00:40
Postat av: LarsDepp

Ni suger mer än min blogg!skaffa er ett liv:(

2008-09-29 @ 19:32:55
Postat av: LarsDepp

larsdeppsuger.se finns jue inte, haha ägd:)

2008-09-29 @ 19:38:59
Postat av: Lars Depp

Hallå där, tänker ni på att ni faktiskt sårar folks känslor här? :( :( :(

2008-09-30 @ 16:36:49
Postat av: Jasmin

Jag tycker iaf att din blogg är jättebra Lars<3

2008-09-30 @ 19:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0