Kalle och chokladfabriken

Jag har nyss sett på en av mina favoritfilmer!!
Visste ni att jag har samma efternamn som den store Johnny Depp??Johnny Depp och Lars Depp. Är det nån som vet hur gammal snubben är? Det kan ju hända att han typ är min syssling eller farfar eller så... Jag ska fråga mamma!!! One sec please...

OK, kanske inte. På pappas sida har vi hans syster Ingbritt (blääääää), mina två kusiner Per och Kalle, deras farsa, farfar Karl Depp (som är väldigt gammal och död), farmor Ruth (hon lever faktiskt. Fast hon är typ 85 så hon dör också snart får man väl hoppas), och sen har vi gammelfarfar, hans farsa, och gammelgammelgammelfarfar osv. Fast ingen som hette Johnny. Om jag nånsin får en son ska han heta Johnny.



vilken heting som finns med i min släkt... nånstans... kanske

Asså Johnny Depp är fett cool. Speciellt i Kalle och chokladfabriken. Jag har haft honom som förebild ungefär sen jag föddes. Jag älskar speciellt hans frisyr i filmen. Jag har försökt att spara mitt hår till samma längd, men alla frisörer klipper bara av det. Jag hatar frisörer (lägger till på hatlistan)

      nice haircut.....

Kalle och chokladfabriken är en film för dig som gillar bra filmer och Jhonny Depp.  Asså finns ingen bättre film!! Ska kort berätta handlingen:
Kalle är en fattig pojk som får följa med Willy Wonka in i hans fabrik som tillverkar choklad.

Vad mer behöver en film? Har du inte sett denna underbara film, så gå och gör det NU.




      Se den och ni kommer inte att bli besvikna!!






/en äkta DEPP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0