Sköna fredag

Japp - nu har ännu en vecka gått i livets cirkel... så vad har hänt?? Njaao.. inge särskilt,, alltså har inte hunnit vara inne på min blogg sen förra helgen,, vi har haft så mycket läxor. Iof ligger jag bara hemma i sängen och deppar istället för läxor, och tänker på vad livet kunde varit om jag inte skämt ut mig så mkt framför Jasmin.

För en vecka sen när Jasmin var här på middag råkade jag spilla ut ett glas oboy över hennes nya vita blus. jag skäms fortfarande. Fast hon försökte lugna ner mig och sa att det inte var nån fara och att det var hennes fel att hon satt så nära osv. Jag är så klantig.

Men men det man gjort har man gjort och det kommer förbli gjort hur mkt man än ångrar sig, så det är lika bra att gå vidare. Det var bra sagt. Eller skrivet kanske det heter. jaja.
Är det nån som märkt att idol har börjat igen? Jag älskar programmet,, ända sen han Jens var med har jag suttit klistrad framför TVn varje idolkväll. Jag är faktiskt med i idol. Jag åkte in på en audition i Göteborg i våras och fick sjunga en sång,, jag valde en med Juanes, min favvoartist.




ahh är han inte för het...

Jag gick in till juryn och sjöng den här Gotas de agua dulce och klämde i riktigt hårt, för man måste ju satsa allt när man väl är därinne. Jag råkade tappa bort mig i texten och melodin lite, och jag kan inte spanska så bra men jag lyckades rädda situationen genom att hitta på en egen liten text. Efteråt sa de tack för att jag kommit och sa att dörren var bakom mig. Fast de glömde ge mig den där guldbiljetten, men de kommer säkert komma på när de visar min audition på TV att Juste, vi glömde ju ge Lars biljetten, och sen kommer de knacka på våran dörr och hämta mig.

Sen kommer jag bli en rockstjärna. Jag älskar faktiskt musik. Jag lyssnar mest på schlager och grupper som Bitchattack och Gregers Gegga, men min framtida karriär kommer nog vara lite blandat med  Rock + RNB. Och då kommer säkert Jasmin att gilla mig!!!! Man ser ju på alla videos på MTV hur lätt man kan få tjejer om man sjunger. Och Jasmins mamma, Ruth, sägar att hon älskar manliga sångare (hon går på en kör). Fast hon brukar också säga att de flesta manliga dirigenter eller sångare och allt-vad-det-nu-heter som är intressanta alltid visar sig vara bögar. Men jag kan ju gå med i en kör UTAN att vara bög, och alla brudar kommer falla som dominobrickor för mig!!! fan va smart jag är, jag må vara dålig i skolan, men på kärleksfronten är jag låååååååååångt före alla andra

//Lars da shit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0