PSYKO, watch out!

Som jag faktiskt skrev tidigare idag så blev ju jag tvungen att gå till en så kallad hjärnskrynklare:S scaary

       När jag gick in i den kliniskt vit rena lokalen höll jag på att spy, eller näe jag gjorde det , spydde alltså!
Sen fick jag gå in i ett rum där min psykolog var HON sa åt mig att jag skulle sätta mig i den vita stolen man bah dahh ye right!! så jag vägrade! HON: sätt dig ner moi: Nee  - jo så kan vi snacka  - NEJ jag vill inte!!  -du behöver inte höja rösten!  -men vaddå du gör ju det!!!! - sätt dig ner bara!!! - NEEEJ!!!!!!!!!!!!  - MEN hhm varför inte?! - Den e vit satkärring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - lars! ut ut ut!!!!!jag tror jag dör!!!!


måste visst gå från datan min psykosyrra vill ha den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0