Platt, plattare, mesigast!

Och nej!-- jag pratar inte om en pedofil som misshandlats av ett gäng ungar som är trötta i arslet,, utan jag pratar om mig själv!!!

För det 1.a : Franz, han fortsätter att sätta sig på mig. Som tur är ska han åka hem idag. Men jag måste typ skaffa en bollpump å pumpa upp mig, så att jag inte är lika platt som vårulleplattor (pannkaka var det igår).  eller så skaffar jag lite anabola,, skämtar bara;) Och sen e de det med Franz att han käkar allt han e som en gett, fast tjockare. han käkar upp allt i förrådet så när jag vill ha nåt är det tomt som en kameltå!
 Och så har jag varit så smart att berätta för Franz om min blogg ,så han kommer kunna se allt det här jag skriver nu--sorry me!):

För det 2.a : Jasmin kommer säkert hata mig i resten av mitt liv! Efter det jag gjorde med hennes psy...kusin. Men jag kan absolut inte förlåta den där tanten!!! men jag kan iof säga att det bara var nån som liknade mig, hmm smart man e asså!!:) Men jag är en sådan mes, så jag kommer inte våga ringa jasmin! blaj, blaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0