OMG

Alltså, ni kommer aldrig tro det men Jasmin skrev nyss några kommentarer på mitt förra inlägg.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det betyder att hon sett det där om att min högra skinka blev tatuerad med en locktång! Och att det var hennes locktång!! Och att jag tyckte det var nice för att då har min skinka nåt som tillhör Jasmin!!!
Hoppas hon inte har listat ut att jag gillar henne och allt det där...  För, jag menar... alltså det skulle ju vara sååååååå pinsamt!! Fast jag borde ju inte skämmas, det är väl inget fel med att älska?? Jag är en Depp och jag står för den jag är.
Jag älskar Jasmin. Jag älskar Jasmin över allt i världen. Över min förra guldfisk (fast honom/henne gillade jag aldrig riktigt) över kapsyler, över soptunnor, över GUD, över mig själv... Jag älskar Jasmin.

/lars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0