nya hatlistor...

Nu har skolan verkligen börjat komma igång på allvar... och tonvis med läxor medkommer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blä jag känner att jag måste skriva av lite av min ilska


just nu - min topp tre på hatobjekt:

HATOBJEKT:


LÄXOR för att de är jobbiga, irriterande, tidsupptagande och onödiga

SKOLAN
för att den är jobbig, irriterande, tidsupptagande och onödig

ALLT VITT för att det är en hemsk färg



min hatlista på personer:

8. FREDRIK REINFELDT för att han inte har tagit bort skolan än

7. JONITA för att hon har snott min senaste KALLE ANKA tidning och vägrar lämna tillbaka den + att jag hatar henne för att
a) hon är bättre kompis med Jasmin än mig
b) Jasmin är bättre kompis med henne än mig
c) hon har ett större rum än mig

6.  MIG SJÄLV för att jag alltid gör bort mig framför Jasmin (och annars också för den delen)

5. MIN MAMMA för att... asså hon är bara så irriterande hela tiden!!!!!!!!!

4. MIN PAPPA för att han är fet

3. MIN GULDFISK för att han eller hon dog

2. GUD för att han förpestat min vardag med alla ovanstående hatobjekt.
Kan du inte visa lite respekt gubbe!!!! (amen)

men min mest hatade person i denna hatfyllda värld, som får allt annat verka som småpotatis ( a juste - småpotatis hatar jag också!!! glömde skriva..) är denna enda, jobbiga...      kärring...


1. FASTER INGBRITT       UUhuuuuuäääää vad jag hatar henne!! Har alltid gjort. Man kan ju tycka att jag borde visa familjen lite respekt, men det skall jag tala om för er, käre far och kära mor, att JAG HAR ANLEDNINGAR till att hata faster Ingbritt, och jag tänkte lista upp dem här!!!!!! (jag tror jag redan gjort ett par hatlistor me Ingbritt, men hellre en för mycket än en för lite!!! ) så alltså, JAG HATAR FASTER INGBRITT FÖR ATT:

a) Ingbritt hatar mig
b) hon har vitt hår
c) hon bor i Flen, som till och med är tråkigare än här i Åmål(om möjligt)
d) jag hatar hennes hund
e) hennes hund hatar mig
f) I lördags förolämpade hon min tårta ...
g)... inför Jasmin!!!! ....
h) hon har vita kläder på sig
i) hon ger mig alltid vita kläder i present, även fast hon vet att jag AVSKYR vitt.
j) hon heter Ingbritt

... jaa listan kan fortsättas ut i det oändliga men jag har inte tid just nu... jag har en bunt läxor som jag borde gjort för ett tag sen..


CIAO!!!

lasse-nasse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0