Te - en av mina favoritdrycker

Hmm... har lite tråkigt här hemma, ingen aning om vad jag ska göra. Jag borde göra läxorna, men det orkar jag inte. Sen kanske man borde duscha (har inte gjort sen i torsdags) men det är så kallt! Vintern har ju liksom snart kommit, och vi har inte ens på värme i vårt hus!!!!!! Så därför vill jag ju inte blöta ner mig. Jag tror jag värmer en kopp te...

smaskigt


Visste ni att te är en av de få drycker jag faktiskt gillar? Det känns så härligt att sitta och smutta så det låter och irriterar folk. Iof inte kul när andra gör det - men det är ju mig det handlar om!! och jag bryr mig inte särsklit mycket om andra. Faktiskt bryr jag mig inte alls. Eller jo, om Jasmin bryr jag mig om. För hon är så... hon är så... asså shit, vet inte vad jag ska skriva. Jasmin är Jasmin. Hon är så otroligt...   hmm finns inget ord som beskriver tillräckligt bra. Men jag älskar henne över allt annat på jorden (hatar iof allt annat). Jag gör allt för henne. För att göra henne lycklig. Jag ger upp allt för henne. Ber hon mig att springa ett varv runt jorden springer jag. Ber hon mig att sluta prenumerera på KA (Kalle Anka) slutar jag. Ber hon mig att ha på mig vit kostym har jag det på mig. Jag går genom eld och vatten för henne...   juste te...

Te är faktiskt bra för hälsan. Tror jag. Eller Ingbritt har sagt det till mig. Fast hon har också sagt att jag kommer få fyrkantiga ögon om jag fortsätter att sitta så mycket framför min laptop och att min guldfick dog för att det luktar för mycket Lars i mitt rum OCH så har hon sagt till mig att hon en gång i tiden varit gift med Johnny Depp och att det är därifrån vårat släktnamn kommer. Men hallå - det kan ju inte stämma!!!! Hon är ju liksom min faster och hon fick ju namnet av far sin!! Ha - där trodde hon nästan att hon lurade mig, men inte nej, jag är alltför smart för henne. Ingbritt borde skämmas. Ooops nu kom vi ifrån ämnet igen... Äh nu orkar jag inte skriva mer, sätter på nån film och lägger mig och dåsar lite...


/you know who


ZZZzzzzzZzzzzzzZzZzzz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0