När livet känns surt.....

...då blir inget rätt!:(

Jag började tidigt i morse eller rättare sagt skullejag börjat för 42min(ändras under skrivandets gång, ifs)
      Jag skulle ta en tidig buss, hemma innan jag gick iväg satte jag på TV.n, något jag inte skulle ha gjort!!
det var ju ett fett skojigt program som jag fastna helt för, jag berätter inte vilket då kommer ni reta mig!

När programet var slut var det ändast 3 minuter kvar tills min buss skulle avgå, första tanken var - hm jag klarar det aldrig:( men så kom jag på jag är en DEPP en LARS DEPP! jag klarar allt!  när jag kommit på detta var det 1 minut kvar så jag grabbade tag i skolväskan och kutade i 10 meter det var allt jag orkade, sen gick jag å när jag kom över kullen såg jag bussen åka iväg utan mig i den det var väl därför busschaufförn såg ¨å glad ut, vi har en speciel connection (inte att vi gillar varann)

Så jag gick hem igen kom precis innanför dörren!

jag tänker inte gå till skolan idag j¤vla buss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

go natt eller hahah ni är ju i skolan, och jag är hemma detta tycker inte jag ska gillas som skolk jag missa ju bussen!!!!!!!!!!!!#¤¤&¤%½

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0