magen surar nooo more...

Jag har nu, för ca 10 minuter avslutat en mycket mycket stor portion mat Och jag känner mig proppfull för ett helt år!!!
Anledmimgar till att det blev så mycket mat:
1. Tallriken var jättestor, eller gjord för en jätte!
2. Jag var ju hungrig
3. jag tog ett stort glass dricka å till det behöver man ju mycket mat
4. Maten såg faktiskt god ut
5. jag åt ingen middag igår(bara bananchips) för jag var arg på min psykolog!
6. Ingen, ingen mat var vit, inte ens en enda sås!jippi
7. Maten luktade gott
8. Jag hade förlorat ett vad så att jag blev tvungen att fylla hela tallriken
9. en matkärring sa att jag måste äta var enda droppe krubb
10. Jag, Lars Depp, är en finsmakare:)

Nu känner jag mig nästan lika illamående som jag gör varje gång jag ser något vitt. Det blir väl att ta det lugnt ikväll ibland måste man ju göra det också, jag tycker att jag gör det alldeles för sällan, liksom bara ligga i soffan 5 tim/dag prff mer soffliggande Tack!!!!!!

Jag kommer aldrig mer att äta!!!---eh idag!!!!


///Lars D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0