lite lite bajs å lite lite kiss chips å coca cola

Ånnu en hit av Bitchattack!!!!!!! Det var en av medlemmarna som skrev låttext och musik, han hette nått på B och K, jag vet inte riktigt... Hursomhelst, tycker ni inte att musik är harmoniskt? Det är en vacker poesi, och man vill bara drunkna i musiken... ungefär som i Jasmins ögon fast inte lika mysigt. Jag tänkte skriva lite låttexter här!!!

  

Lite lite bajs och lite lite kiss chips och coca cola

lite lite bajs och lite lite kiss chips och coca cola ( X hur många ggr man vill!!!!!)

av en viss Bitchattackmedlem



Stopp sluta nej jag vill inte lägg av

om du inte vill
så får du säga till (om du inte vill - så säg till)
om du inte vill
så får du säga till (om du inte vill så säg till)
de fem nödorden ääääääär

(refr)
stopp sluta nej
jag vill inte, lägg av
stopp sluta neeeej
jag vill inte, lägg av
stopp sluta nej!!!
jag vill inte!!! Lägg av!!!!!
stopp sluta neej
jag vill inte, lägg av

hamnar du i nöd
så skydda från din död (om du hamnar nöd - skydda död)
hamnar du i nöööööööd
så skydda från din död (om du hamnar nöd - skydda död)
de fem nödorden äääääääääär

(refr)

av: Bitchattack




Gammelmorfar

en gång hitta jag en gammal tröja
den låg i min gammelmorfars blöja
i den låg det lite lite bajs bajs
det tyckte vi var jättemycket nice price

(refr)
gammelmorfar han är bäng
ligger alltid i sin säng
gammelmorfar han är ful
men han är ju rätt så kul
gammelmorfar gick till stan
blev en huligan

en gång hitta jag en gammal strumpa
den låg i min gammelmorfars rumpa
i den låg det lite lite kiss kiss
därför gav vi honom lite smisk smisk

(refr)

en gång hitta jag en snusdosa
den låg i min gammelmorfars trosa
i den låg det lite lite knark knark
det tog vi och sålde på en marknad

gammelmorfar han är bäng
ligger alltid  i sin säng
gammelmorfar han är ful
men han är ju rätt så kul
gammelmorfar gick till stan blev en huligan
nu är denna sången slut
därför säger vi tut
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT

Av: Gregers Gegga



                   






Ah - finns asså inga bättre låtar!!! Just nu är dessa mina absolut top 3 men de är tätt följda av bl a stopp nej sluta av Bitchattack m fl... har ni själva nåra tips på låtar så är det bara å tipsa på!!!!!!

/Lasse fnasse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0