Ja, jag lever....men inte länge till....

.....om Franz ska fortsätta att sätta sig på mig all tha time! ni vet att jag berätta om att han är liite överviktig, så varje gång han ska sätta sig ner på en stol, fåtölj eller i soffan( vilket blir gaanska ofta!)   så ser han inte mig pga av hans stora mage,,, hmrf det börjar bli riktigt störande, jag liknar ju en pannkaka nu jue!! ! jaja pannkakor e gött men inte såå gott!

Så ni kanske undrar hur min omstart med min psykolog gick? wonder noo more--det gick som det gick för Göran Persson i senaste valet, alltså dåligt!!

Jag hade bestämt innan att jag skulle va tyst tystare tystast(snygg komperation va?) men mötet tog en häftig sväng,, när jag kom in såg jag att hon fortfarande hade kvar sin gräsliga vita stol, like i'm gonna sit on that!!
   Men hon bad mig att göra det, jag bah -naj!
Å det var bara början, vi skrek å skrek!!  men plötsligt, inkommandes genom dörren faktiskt så kommer Jasmin!!
Psykolo
gen är tydligen Jasmins kusse!!!!!!!!!!!!!!ahhhhhhhhhhh jag e så död!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jasmin undra såklart vad vi höll på med , sådär som vi stod å gormade mot varann, ja det är klart mitt liv e snart slut så det e väl bara bra om Franz gör mig till pannkaka eller Larsmos eller aska i en urna i bokhyllan


Kommentera mera!!ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0