G'o natt... ...mobydick inte

Men asså vet ni vad som hände mig nyss eller?? Nähä då får jag förklara då!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jasmin hade varit här hos oss (!) med Jonita och gjort lite läxor, men sen gick hon bort. (asså hon dog inte, hon gick hem jue) och jag tänkte att om Jasmin är borta finns ju ingen anledning att vara uppe, så jag gick och lade mig på min bekväma säng, vad jag trodde!!!!
Men icke sa Nicke, den var ICKE bekväm, för där låg en LOCKTÅNG!!!!!!!!!! SOM VAR PÅ OCH HET!!!!!!
Nu har jag ett brännmärke på mig på min högra skinka, och ironiskt nog är min högra skinka den som ser bäst ut!!! (vaddå, står aldrig ni och jämför era skinkhalvor i spegeln eller?) Så nu kommer jag skämmas i duschen imorgon. Jag är egentligen ganska nöjd med min kropp, men nu är den förstörd för all framtid!!!!!!!!

här en rumpa utan locktångmärken. Önskar den var min...


Så vad finns att göra kvällen då man mist sin fina rumpa? Jag tror att jag tar en kopp te!! Jasminte, rättare sagt.


/larsen








Men vänta lite nu, det kanske var Jasmins locktång? Jo - det måste det vara, för Jonita har ju ingen!!! Och inte mamma heller... Fan va nice, min skinka är tatuerad med an av Jasmins ägodelar! Nu vet alla att min rumpa hör till Jasmin!!!!



Kommentarer
Postat av: Jasmin

Åh, Lars, juste jag hade nästan glömt locktången!!! Vad bra att du skrev i din blogg, annars skulle jag glömt!!

2008-09-22 @ 20:53:17
Postat av: Lars Depp

Aa juste,, nästan... Men eh ... du Jasmin, du kan jue komma över och hämta locktången imorgon!!! :-)

2008-09-22 @ 20:55:32
Postat av: Jasmin

Jo, det kan jag göra!!!! hälsa Jonita:)

2008-09-22 @ 20:56:30
Postat av: Lars Depp

Jaa det ska jag:) och du... ehh ... sköt om dig!!! /Lars

2008-09-22 @ 20:57:38
Postat av: Jasmin

Jorå det ska jag:-) Sköt om dig du med Lars!!! /Jasmin

2008-09-22 @ 20:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0