Fortsättning.......

Jag han ju skriva lite iaf om mitt "trevliga" besök hos hjärndödaren. Men ska berätta lite mer ; efter att hon ficka damp å skrek att jag skulle ut! - man ba: kom på nåt bättre!!!!

Jaja, då gjorde jag det, jag vände på klacken å gick (jag har inte klackskor) ,,,(faktiskt)....ehhhhhhhhhh  när jag stod å väntade på hissen, palla ta trappan liksom det var ju en våning upp, då kom hon bönandes till mig
:  - Lars jag ursäktar mig, men det fanns en anlednng till att jag skrek.
jag: ??
hon: jaa, eh så.....
jag: ???
hon: Jag menar att du gjorde det inte lätt för mig.
jag: ????
hon: så jag tänker boka upp en ny tid till dig då vi nog är mer vänliga mot varann. hihi då ses vi snart igen Lars, trevligt att träffas!
jag: ??????

Sen gick, eller åkte, jag därifrån. Fast innan jag kom hem hittade jag turligt nog en tjuga som jag köpte bananchips för fast jag tog för mycket först,, så jag gick till frysdisken å plocka diskret ur ca 1 tredjedel av chipsen , så att pengarna skulle räcka jue:)

Sedan kollade jag på "Top model" ett rätt så schysst program, jag funderar på att söka , man har ju liksom sina ""snygg poser""

---Lars Depp, Americas next Top Model!!!
                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0