efter en natts...

kvidande känns livet rätt trött å tråkigt just nu. jag har legat hela natten i sängen å kvidat likt en gris!

Ni läste väl igår vad som hände med locktången, min fina rumphalva osv....
      idag blire nog inte nån förbättring, jag ska till min psykologtant, som visar sig vara Jasmins kusse!!! Så nu kan jag ju inte skrika åt henne för då kommer Jasmin nog aldrig att gilla mig:(  men som min mormor en gång en dag på en kväll sa till mig, - bry dig inte om nån annan än dig själv för du är du och det är så, så är det, det så är! visa ord för vissa, kanske gamla tanter men för ungkarlar som jag, äh då vet ja fanken om det funkar, jag tror jag ska blåsa en stor bubbla meed tuggummin å gömma mig i den --lars depp bubbeltrubbel(i) boll mannen!!!!!!!!!!jäjä

hehe

Kommentarer
Postat av: bajs mannen

den här bloggen suger!!!!!!

2008-09-28 @ 13:50:45
Postat av: [ Mamma 20 år ] ~ Alice 3 år och Antonio 1 år ~

Elakt skrivet av bajsmannen.

2008-09-28 @ 13:58:41
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: LarsDepp

Det tycker jag me, mitt liv står ju på spel här!!

2008-09-29 @ 19:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0