det varade ett tag i alla fall....

...alltså att jag var glad, över min vandrande pinne och så.

nu är jag deppig som en äkta depp. jag har sett att flera kommenterar, det är kul att veta att folk läser min blogg men inte när oseriöst folk gör det, jag är ju en seriös person!fatta läget!!

          Idag ska jag å farsan min, åka å kolla på bilar, männen i familjen gör något coolt ihop (vi är inte ihop, han e ju min farsa!!) lol , jag tror farsgubben faktiskt planerar att köpa en ny bil, konstigt faktiskt eftersom den vi har nu bara är 30 år ung, ingen ålder liksom, faktiskt så tror jag att han har fått en hjärnrubbning efter att han fick kylskåpet över sig -- i don't blame him, ibland känner jag bara för att göra något riktigt rubbat, som att inte kolla på film en dag till exempel!!fast då skulle ju allt bli sååå tråkigt:(:)

Idag då: jo, det var nyss lunch( stekt fisk med krämig, blåbärssås) som jag spillde på min snygga beiga outfit, så nu är den beige med en lila fläck runt ett ställe vid de nedre delarna, ehemm.............jaja det kunde varit värre jag skulle t.e.x inte haft nåra kläder som barnen i Afrika!!!

Måste dra mig från datan för har en lektion dah!!!

/LARSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0