Denna vecka, check!

Ännu en vecka kan man nu checka av på listan (jag håller en såndär lista med hur många veckor det är kvar till jul!)

          Veckan har varit fylld med drama, tråk, sp´änning & humor ,,vet ni vad jag tänker på nu??
---trodde inte de era nördar,, eller fjollor eller coolingar eller vad ni nu vill bli kallade
                    IaF så tänker jag på FILMER då jue!!!!!!
Mitt liv ni vet!!Filmer!! det är ju ett stort intresse jag diggar å har.

På onsdagarna är jag alltid fylld av spänning för då kommer DN:s TV tidning från torsdag-onsdag,, (asså jag läser inte nyheterna, det är för töntar) då kan jag kolla igenom vilka gryma filmer helgen har   att bjuda på,,,men men men så kommer dessa gånger då helgen inte bjuder på nåt!! inte NÅT!! 
                    antingen har man settfilmen innan eller så låter den bara sugig.....hmrf

SÅ   jag (eh Lars allså) har bestämt moi för att kolla på en Film!"som jag har i filmhyllan ((m) 6x6) 

Ni kanske undrar vilken jag valt??dudadadadadamm-----Jag har valt att se 8 mile en riktigt coool film för cooolingar   Perfekt! men eftersom jag ska försöka mig på en artist karriär kan de ju va bra!

DEt e va jag ska göra hoppas allt e soft med er annars     

skriver väl imorrn!

//LARSEN
                    


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har oxå sett filmerna på tven. de kommer bara om o om igen!!!!!!!!:-@ PS 8 mile äääääääger<3

2008-09-13 @ 20:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0