Allt jag vill ha är ju tuggummi!!!!!!!!

För ett tag sen kände jag hur hungern dräääääääääpte till och jag lämnades med inget annat val än att grabba farsans kreditkort och dra ner till närmsta affär!!!!! Kollade lite runtom mig och så upptäckte jag TUGGUMMI!!! Wheee-jag älskar ju tuggummi:D De hade också i olika smaker, t ex jordgubb, tropisk et c.
tog iaf en näve av tuggummiförpackningarna + lite banana chips och drog vidare till kassan. drog sedan kortet och slog in koden (1112 lätt som en plätt!!!)
När jag kommit ut ur butiken öppnade jag ett tuggummipaket och stoppade det rosa gummit i munnen. Problemet var bara att det... Smakade för mycket gummi. Det var inte sådär tuggvänligt utan var mer ... plastigt på nåt vis. Jag började undra om det kanske var lite för gammalt och tittade på omslaget för att se om det möjligtvis hade gått ut så att jag skulle kunna springa in i butiken och klaga (jag gillar att klaga). Men nehepp minsann, inte förrän 2012 skulle det gå ut!!! Sedan spottade jag ut tuggummit och tog en lite mer noggran titt på det, det var då som jag upptäckte att...


...DET VAR EN KONDOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





BLÄÄÄÄÄÄÄ


Men alltså hur skulle jag kunna veta att det var kondomer som jag köpte? Det kunde ju stått nån varning, typ OBS EJ TUGGUMMI men det gjorde det minsann INTE. Förpackningarna såg ung ut såhär:



Och vem som helst kan ju ta det för tuggummi, eller hur? Jvla affärsmen, de hade säkert detta i baktanke, att folk skulle gå och tro att att det var tuggummi de köpte och sen så kommer de fram efter nån minut att NEEEEEEEEJ det är inte tuggummi, det är KONDOMER som du nyss spänderat 250 spänn på. Som dessutom är farsans. Detta suger. Jag ska skicka ett brev till JO + att jag skall stämma Ica, för detta är högst oacceptabelt.

/Lars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0