Aj, aj, aj Whoopsi!

Som ni vet köpte jue jag kondomer igår(jag trodde att det var tuggummi, jag är ingen såndär sexgalen tonåring!)
 men men försök att övertala min mamma det!!

För igår kväll nämligen så råkade morsan hitta alla dessa kondomer jag smidigt gömt i ugnen! attans liksom,,först trodde hon det var farsan men han sa att han är steril(sorry dad) så han behöver inga kondomer!! Och Jonita hon väntar tills hon gifter sig då återstod bara jag! Mamma lyckades klura ut att det var jag som köpt dem så nu tvingar hon mig att gå till en psykolog för att bota min hysteri av sex,, som jag tydligen har som egentligen är hysteri i tuggummin!!!

Mitt liv är så här ,,fullt med missöden, missförstånd osv osv...ni skulle bli för trötta om jag skrev nåt av det på bloggen  har iof just gjort det!

Hoppas att psykologen är nice i alla fall, att den bjuder på godis, inte tuggummin, har nån rolig leksak!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0