Ahantastad!!!

jag har blivit antastad....................
......................................av en tant på ICA av alla ställen!

jag ska berätta allt för er: Jag gick (chocker) till iCA för att köpa lite bananchips(chocker 2) för jag behöver det när jag ska kolla på film ikväll (chocker3).  jag tar sisådär 1 kg godis, lite snält men det var allt de hade kvar!! när jag går till kassan som är proppad med folk det är en lång kööö, full med alla sorters människor, punkare, läskiga tanter, tjocka tanter, fulla gubbar, gravida kvinnor med mera..och så jag.

Jag ställer mig längst bak, jag känner något nudda min bak för en sekund eller nåt det är en tant med vit hår--så j#vla fult!!!!!!!! och äckligt och hemskt, jag vänder mig om för att konfrontera den gamla kärringen.. men hon hör tydligen inget.   
     Så jag lämnar tillbaks bananchipsen (eller slänger de rakt på golvet) å sticker sedsan där ifrån, jag ska aldrig mer gå till ICA!!!!!!!


Oj måste sticka mamma säger att jag måste dra till ICA å handla mjölk!!!   tjao för Lars denna gång!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0