AAAhahaha

vet ni?

.....jag slipper typ 5 lektioner idag!!! för att jag ska gå till min psykopsykopatpsykolog!!vi ska börja om på nytt, jag ska berätta om allla mina problem, om hur det e att ha ett efternamn som Depp som gör att alla tjejer springer efter en och det det där om att jag "e" sexgalning"" jag tror nog att det är det ända vi ska snacka om----tror den kärringen! jag ska sitta där tyst som ett grässtrå, eller så ska jag skrika igen, hmm vad blir roligast?, äsch vi får väl se hur det blir. 

men men mer som händer då i sagan om Lars depp(-livet), jo få se ...idag är det fredag, vänta skrev jag just fredag!? SHIT! då ska ju min jobbiga kusin Franz komma!!#%¤&¤* uck......
Franz, Franz, Franz, han e den mest jobbiga unge du kan föreställa dig, med rött hår å fräknar, han e med på hatlistan!

Kära fans jag hoppas att jag denna helg överlever, det märker ni väl om det blir nå nya inlägg eller ej ,, ciao måste dra till psykologtanten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0