Lucifer-det var som igår ja fick dej (fast de faktiskt var fem dagar sen)

Åneeeeeeeeeej jag har just fått reda på världens värsta nyhet!!! Franz ska komma hit på besök!! OCH INGBRITT!!!!!

asså ja fattar inte varför våran släkt envisas me att träffas - alla hatar ju endå varandra!

Speciellt Ingbritt, alla hatar henne. Och Franz med, kanske inte hans föräldrar, men alla andra!! Den enda ja gillar i min släkt är Jonita ibland, för hon är kompis me Jasmin, och ja gillar allt som har me Jasmin att göra!! t o m hennes morsa gillar ja (asså inte på mer än vänskapligt sätt måste ja tillägga!!), och henne har ja hatat länge...Men alla andra släktingar är me på mina många hatlistor.

A juste en till dålig nyhet:

Ja tror att Lucifer är död:(

Det var som igår ja fick dig
Du var så ung
Du var så vacker
Men nu är de över
Jag är glad för tiden som varit
Och som aldrig kommer tillbaka...

snyft snyft ja börjar bli riktigt bra jue!! När ja blir stor (asså ja är jue redan STOR men ja menar ännu större) ska ja dels bli rockstjärna, men oxå poesimästare-eller-va-de-heter:D
en fråga bara, kära läsare, gillar Jasmin och andra tjejer känsliga, poetiska killar som jag? För ja gör allt för den bruden vettu,, gillar hon punkare är ja punkare, gillar hon blondiner blonderar ja mitt hår osv... ni fattar.

Oj nu kommer nån hem. Det är Jonita! Och hon har Jasmin me sej!!!!!!! nu måste ja dra!! ha det

/larsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0