Today is my lucky day! today is a my unlucky day!

Ja ni eggheads där ute kanske undrar lite nu, bah eh lucky/unlucky day----->WHAT?
    jo, men jag (larsdepp) ska göra det simpelt för er, bara er, JUST er!

det var så att jag blev vungen att gå till skolan idag, annars kommer jag typ inte få nåt studiebidrag,,,men jag har tänkt såhär att jag e hemma imorrn för efter ovet kommer ändå alla ha glömt bort det, en liten snilleblixt av mig där;)
 Och idag har vi haft Musik! vi fick då hitta på en alldeles egen låt!!proffs som man e satte jag direkt igång med att klura ut en skön lyric, vaddå alla har väl sett "music and lyrics"??
 Efter 5 min bestämde jag mig för att musik e mitt hatämne men lika snabbt som det tog att tänka ut det(1sek) tog det att komma på en riktigt go text! Bra va!!?:)

Texten:
Today is my lucky day
Today is my unlucky day
Today is my luckandunlucky day
i'm always lucky
and i'm always UNlucky
and I can't do
A
thing
to change it
now I have to pee
sorry I just did anyway
oops now it's coming more so
I better...
GO
RUN
to the toilettttttttt
Pssssssssssssssssssssssssssssssssss

Ja, där har ni den min underbara sång!!!!!!!!jag får nog ett klart MVG, annars kan läraren dra en toalettstol över fejjan!

Oj nu har vi visst börjat för 1 timma sen oj lektionen har visst slutat oxå, miss från moi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0