Sorry guys!

Asså ja vet jag har inte varit så aktiv på bloggen här på sista tiden:) men det är för jag har varit TRÖTT tröttare än en gris!
   Så ni behöver ändå inte veta vad jag gjort i veckan för jag har sovit och då gör man inte så mycket. jag vet liksom inte jag kan ju ha gått i sömnen HMmm det kanske va därför det var ketchup över hela köksgolvet igår morse.
     Det gick knappt att tvätta bort. Så golvet e ganska rött nu å luktar tomat.


Över till lite trevligare stuff....ehhh men kommer typ inte på nåt....Jo såg att det var min bloggkollega kenza som vann blogawards, trevligt för henne men min blogg äger väl ändå mest?!! Ingen är ju som en Depp!

    Så att alla vet är det jue fredag idag! Det betyder att det är helg imorrn!! alltså lördag! sedan behäver man bah dra sig i röven en vecka till för v.44 är det höstlov!!!!!!!!!!!!shoolahoppshoolahej va skoj:)

Aja hart glömt skriva de juuu att just nu denna sekund, minut & timme, "hoppar" jag över en lektion (kan bli fler) men liksom jag pallar inte gå på lektioner hela tiden man måste faktiskt va ledig nånting, och det tar tid för mig att gå till och från skåpet mitt för; ¤ jag orkar inte gå
                                                                                         ¤ jag glömmer alltid bort vilket skåp jag har
                                                                                         ¤ min nyckel gillar att leka kurragömma




Därför är det OK att ibland coola liite, eller vad tycker ni små tomtar?

Jag tror att jag måste gå till coop nu å handla a bit.................................Bananchips åh coca cola, men jag ska inte bli full jag lovar:=)slurppp

Kommentarer
Postat av: Petra

Kom igen guys, måste skriva mera på bloggen ;)

2008-10-20 @ 21:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0