LUCIFER!!!

Tja, jag har inte skrivigt så mycket på sistone, men de ska de bli ändring på ;)


Jag pallar inte med skolan... De är bara så jobbigt, min pappa är sur hela tiden på mig. fast det är nog för att jag är borta från skolan typ hela tiden. Jag vet inte vad som hände med Jasmin, hon bara försvann ur mitt liv, SÅ DÄR!

Nej hon harinte försvunnit, men hon har inte varit här på ett tag, bara inte Jonite och Jasmin har bråkat, för då kanske inte jag kommer träffa Jasmin igen... :|

vet inte vad jag ska säga, kan inte nån hjälpa mig, ge mig tips...

Juste hur de gick för lucifer 2.3.4.5... Jag vill helst inte gå in på detaljer, det hände någonting här om da'n

När jag kom hem så var toalett dörren öppen(toalettdörren brukar vara öppen, men när jag skriver så här så låter de mer dramatiskt), och så låg det pyttismå bruna pluppar av spår in till toaletten... (kan vara bajs)  när jag kom in så låg alla Lucifer i toaletten och käpade för sina liv!!!

Jag lyckades bara fiska upp två :'( Rästen dog |'(  AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det visade sig att det var en kille och en tjej pinne, vad ska dom heta, fast diom heter ju redan lucifer 13 och lucifer 45, vad många de va som dog i så fall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vad jag gråter!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0