Lucifer den andre, tredje, fjärde...

visste ni att vandrande pinnar är hermafroditer? De visste ja oxå. Men visste ni att hermafrodit betyder att man är tvåkönad?? DE VISSTE INTE JAG!!!!

Så nu kan ni jue gissa att de finns små äckliga kvarlevor eller avkommor eller va de nu heter i buren som före detta tillhörde min kära Lucifer... ja vet inte riktigt om ja är glad eller ledsen men hur jag än känner mej så måste ja hitta på namn åt de mamma-och-pappa-lösa små varelserna. Förslag???? Ja har funderat och tänkte att ja ska döpa dem efter deras mor och far, alltså Lucifer. Typ Lucifer den andre, Lucifer den tredje, Lucifer den fjärde, sen femte osv.
De är sju stycken nya små pinnar tror jag, men de är väldigt små.

 ungefär såhär små är de


nu ska ja gå och lägga mej för klockan är redan sju

/lars depp

Kommentarer
Postat av: Martin

vafan e de här för jävla blogg?

Ja kan bara säga att ja e jävligt glad att ja inte känner dej Lars. Du e så jävla patetisk!

2008-10-16 @ 18:15:49
Postat av: Petra

du ska inte säga nåt, du har säkert inget liv...





HA! HA!

2008-10-17 @ 09:31:13
Postat av: LarsDepp

Patetiskt!! Ha det var det värsta!!!



Så du är avundsjuk ah? Martin eller va det e, lol.



Jag pallrar mig iaf inte igenom livet genom att lägga dumma kommentarer till folk!

2008-10-18 @ 13:47:37
URL: http://larsdepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0