Jippikajejmotherf'cker!!!

jippi!!  jag är medlem i en filmklubb, där man varje månad får hyra filmer! perfekt för moi med andra ord eller rättare skrivet som gjort för mig!!!!
......av någon anledning sparkades jag ut ur klubben, fett sad, men de har tagit tillbaka mig! jag var väl en för bra kund att förlora, so now i'm back in tha game!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så idag har jag fått två nya filmer   1. Kung fu panda-om en panda, som e fet
                                                              2. Spiderwick- om nåt skumt.


Så det ska bli feta skoj att sitta i soffan å dregla framför dessa filmer ikväll!!!!!!!!!!!!


ha det gött ni med////Larsen med ett smil på läpparna, men justja jag är ju på nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0