Goodmorning everybody!!!!!

Lars Depp e här!!!!

Jag har vaknat för Xakt 2min7 sek sen! Å jag sitter redan här, en riktigt bra start på dagen med andra ord.

  Igår kväll kollade jag på Kung pu panda, den var lolig, skratta som en stucken myra:)
                  ( snygg High-kick va? men själv äger man ju herr Panda) Filmen handlade om pandan på bilden, han var en tönt.

Något annat mindre trevligt hände också igår kväll, morsan å farsan min hade köpt vin så de drack det såklart!, men lite väl mycket, men det är inte det värsta. Jag skulle sträcka mig över bordet to the other side för att grabba lite(mkt) chips, samtidigt kollade jag på TV:n jag tänkte att det skulle ju jag klara, men men denna gång steg självförtroendet mig åt huvet, nånstans halvägs mellan mig å chipsskålen stod::::ett vinglas, vilket jag inte kunde se eftersom jag kollade på TV! de slutade med att de helfulla vinglaset puades ner på den vita mattan!!!!!!!-- jag tycker iof den är snyggare med en stor lila fläck på sig men det tycker inte morsan å farsan, det blev mycket arga på mig::-LLlars!


Så nu säger de att jag ska köpa en ny ful vit matta jag lägger aldrig i livet någon av min förmögenhet på en ful matta som är VIT dessutom!:(blaj för dig:(

Ska försöka skriva mer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0