Eh hallå Lucifer!!! och andra ballar, oj bollar:)

Jag sitter nu med min laptop å brevid mig har jag min nya vandrande pinne, Lucifer. men det verkar som att han inte lever, man  ba efter 1 dag, lyckat Lars!!!!

Fast jag har ju inte haft en vandrande pinne förut så jag vet inte, deras största livsintressen kanske e att spela döa, vem vet inte jag vem vet inte du, jag vet inget idag, jag vet inget imorrn!!!!härlig dänga i min känga poesi by Lars depp (ab)

Faan man e skön idag alltså, hehehe

usch fy blää mitt liv suger...

aha ni gick inte på det va? nee för idag är jag inte deppig utan gladdig, typ.

...men något tråkigt har faktiskt hänt....det var på gympan, vi spelade bad minton, jag tycker inte att det är särsilt kul till att börja med men nu då när vi spelade det, spelade jag tillsammans med en annan kille i klassen, när jag sköt bollen eller tratten eller va faan det nu är(ursäkta svärdomarna) så hamna den i någon gul tunnel så boll/strut/tratten försvann det händee sisådär fem ggr, så tillslut blev idrottsläraren sur på mig, - han sa att snart har de inga bollar kvar, du får tänka på de andra Lars! vaddå trodde han jag tyckte det var kul, fast det var de ju om jag tänker efter, haha, jag slapp ju göra något andra halvan av lektionen:) bara jag inte får IG för det här, men det har jag redan iof. 



Vad mer vill ni veta kan tänkas,,hmm
       JO!! jag har börjat att skriva en julklapps önskelista, det är ju jättemycket jag vill ha men själv har man ju inte råd att köpa det så varför inte önska det!!(mitt halvmotto) det är ju typ bara sådär ca 10,11 veckor kvar till jul! tänka sig va det är absolut det bästa med all kall luft i detta lilla land(Sverige) att när det är kallt--då är det jul snart!!

Mera.... jag ska till min(jag äger henne inte iof, alltså jag äger henne på spel men hon är inte min som ni vet på de sättet Lucifer e min:) psykolog var det, vi får se hur det går denna gång!alltid lika spänt!

farsan e fortfarande lite off men blir nog bra snart, fat han e lite mer ödmjuk och ger mig mer stuff haha jag ska nog slå honom i huvet någon gång sisådär varannan vecka...............tack å hej lever(uuhh)pastej!!.Lars
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0