Deppa som en Depp..

Tja, jag är fortfarande väldigt deppig efter att fina Lucifer dött:( han va så fin min pinne, nee jag tror faktiskt att jag inte är menad till att ha husdjur, alla har ju dött och det fort också!!!!

I skolan händer det inte mycket, man har en lektion, den slutar sen börjar en ny!vi hade idrott och jag söög, igen.

Å ser jag faktiskt inte fram emot ----> Ingbritt kommer!!argh! det blir alltså ingen sölande å slappande, Ingbritt ska hjälpa morsan min att fixa i trädgården, hm å då måste hela familjen hjälpa åkså, utan lyllosarna pappa & Jonita. Pappa ska på jobbresa & Jonita ska med Jasmin å göra nåt.


jaja det är ju en dag imorrn åkså hoppas att den kan bli en gnutta sköön i alla fall

halloj hejdå Lars D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0