Då var man lite fattigare..

ahhgahh!!!!!!Idag har vi varit på MIO möbler å jag blev tvungen att köpa en ny ful VIT matta!!

så här gick de till:

Vi entrade butiken ca 12.30, vi gick till matt-avdelningen men jag råkade välta en vas först men ingen såg!teehee!,,, väl framme vi´d mattorna såg jag ingen vit så jag fylldes med en obeskrivbar glädje men den försvann snabbt när jag såg hur morsan drog fram en vit mattasom låg under ett gäng svarta jackor:( hon har öga för vitt till min förtret!!

jag försökte gömma mig bakom en lampa men det funkade inte, så jag försökte lura henne att jag inte hade nå pengar men jag hade ju hittat en femhundralapp på marken tidigare under morgonen!! så det blev helt enkelt att dra sig till kassan å betala för fanskapet!!!!!!!!!uhhhhhh


hoppas ni haft en bättre dag en moi iaf!!   nu ska jag kolla på lilla melodifestivalen kl.20.30 + spiderwick efter det!!!!!

ha en nice kväll---Larsen

Kommentarer
Postat av: larsdeppsuger.se

ygjfghfhfhtgfggjhuyighgvghdyiolhjfbvctfjvbctdddfdgfhftfyg fuick uyou

2008-10-04 @ 22:37:04
Postat av: Lars depp

va betyder det??

2008-10-05 @ 16:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0