brrrrrrrrrr

BLÄääääääää!!!!!!!!!

Jag är magsjuk, I just have to face it!

Så här började det; Det är lov å man är lycklig som en oplockad höna, MEN inte länge till. Jag börjar att svettas, mer än vanligt. plötsligt får jag känslan av att det är kallt. Innan jag vet ordet av det så spyr jag rakt på farsans dyra armani jacka, så det första jag fick göra var att gömma jackan, hoppas han inte hittar den....Sen kom jag på att juste jag har ju spya över hela facet not so good, så jag drar mig till toan dör jag spyr igen, denna gång en röd en, efter tomaten jag käka!

Ja det är typiskt att när man är fri och har lov JA då blir man sjuk, f****ba***sta** va arg jag blir, vänta shit måste spy ehh hare nice!!!!!!

Kommentarer
Postat av: J

Lycklig som en oplockad höna? Hahahahahahahahahh

2008-11-03 @ 10:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0