asså gillar vandrande pinnar solrosfrön??

Idag har ja vart nere i Åmål centrum och shoppat (ja snodde farsans kreditkort igen). Jag köpte ingenting förutom:

bananchips
tuggummi (INTE kondomer som den där andra gången)
ett nytt pussel i bokhandeln
lite solrosfrön (ja tror Lucifer kommer gilla det  )

Men inga nya skor!! Vet inte va ja ska ta på fötterna eftersom ja inte har några:( har lånat far mins finskor, men han blev jättearg när han såg hur leriga de blivit efter en dag i skolan... ( + att ja råkade trampa i hundskit påväg hem)
men men man kan ju inte ha allt här i livet (elr i mitt fall INGET) Nu ska ja nog gå upp till min egna lilla tv och kolla på superhero movie igen

ha det


bra


...eller inte

/Lars Depp

Kommentarer
Postat av: secret message to jojo

Du kommer alltid att vara största losern... moahahah:D Väldigt kul inlägg förresten, Lars, du e jue för rolig!!!!

2008-10-06 @ 19:59:12
Postat av: Lars

Jo man tackar, man tackar

2008-10-06 @ 20:04:17
Postat av: secret person writing on a apple computer -->to GG

ööh, vem var den dära första kommentaren från??



jojo, du kommer inte ALLTID vara sämst, det kommer tillslut nån annan som är SÄKert mycket sämre än du...

2008-10-08 @ 15:49:00
Postat av: Lars depp

Jag skulle föredra om alla kommentarer skulle handla om typ mig eller Jasmin såklart oxå men men inge secret message to Jojo eller nåt, det är ju Larsdepp blogg så ni vet!

2008-10-09 @ 20:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0