Allting suger<3

Jaha!  jag hade prov härom veckan, jag kände då att jag inte behövde träna på provet, man har ju allt i skallen man är ju en depp!
...............men
så fick man tillbaka fanskapet idag, och vad står längst ner på sidan IG  0/0  men det värsta har ännu inte kommit än, det är att min farsa om han får reda på detta kommer att döda mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---tänk liksom då har inte ni någon blogg att läsa längre!!
---jag har inga händer att skriva den med!!!
---eller fötter, hjärna(vilka vissa anser att jag inte har nu), hår & ja ni vet:)


Det är vad som har hänt idag för att beskriva det kort..
      igår efter att jag lagt mitt vackra puzzel, så tvinga mamma ut mig på en promenix--JAG går aldrig på promenad!!särskilt inte när vädret e busigt, regningt som det var igår!!:(
       P.g.a det så gick mina fina och ända skor i kras(alltså sönder) jag kan inte beskriva hur ledsen jag är:(:(:(
Så nu måste jag ju shoppa!!!!!!!!!usch fillibaba!!
            
farväl kära älsklingar.......Larsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0