-är du på nåt eller??

Det var det första min farsa sa till mig imorse när vi satt å käka frukost tillsammans, jag med mitt knäckebrö med bananyoghurt på!smarrigt värre, haha akta er!!!!!!!!!
------------som ni kanske märker e jag lite, jaa hoppfull, eller bara stojig idag jag vet inte vad det är, jag ä bara så eh GLAD, Depp e glad idag, kan vara Lucifers förtjänst (han får ett Xtra bananchips idag)

Anledningen till att han sa det var väl för att jag satt å höll på å leka med smörkniven, för det första så doppa jag den i socker skålen så när fasan då tog smör på mackan blev det mera like sockersmör! för det andra; så ritade jag ett happyface i smörpaketet, något som jag aldrig gör....det var liksom det, men klockan va liksom tidigt på morgonen åkså då är ju jag aallldrig pigg. De kan ha varit nåt i drickan jag fick av den där uteliggaren igårkväll, äcsh orka tänka leev istället! lol

Idag om ca två timmar ska jag till min Psyka, så slipper lektioner även denna fredag!ha
            efter det åker jag å mamma direkt å handlar lite...b b boring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vi får väl se hur det går:(


jag fick springa till bussen idag igen, fy vilken elak busschaffis! jag kunde se hur han flinade, när jag med möda klev på bussen, sa han: - jamen se där nu har du fått din morgongympa!
 ah man tackar (not) ser jag otränad ut eller?? ?


Det ska bli soft med helg läs min  blogg så fär ni se vad jag kommer att göra i helgen!!

/Larsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0