Min hatlista nr 1:

nr.

10) SPEGLAR för att man inte vill se sej själv och få dåligt självförtroende som jag gör varje morgon!!

9) STEGAR är livsfarliga!! För att:
a) man kan trilla ner från dem, och
b) den kan trilla ner på en.

8) PARASITER, Åh, herre Gud, varför skapade du dessa vanskapta, äckliga varelser?                                           (amen?)

7) VARM CHOKLAD. behöver jag tillägga något?

6) TV APPARATER. de tar bara upp onödig plats där t ex en fotölj kunde ha stått

5) FOTÖLJER.  vad ska man ha en sån till? används bara för att ... sitta i

4) MÖBLER överhuvudtaget. De kostar bara pengar och samlar upp damm

3) BLOGGAR. Vem orkar läsa om någon annans liv och problem? inte jag i alla fall!

2) GOLF OCH TANDKRÄM. Varför ska bollen man slår på vara vit? och varför ska man borsta sina tänder för att de ska bli vita? JAG HATAR VITT!!!!

1) HÄNGMATTOR. Det finns inget jag hatar så mycket som HÄNGMATTOR. för att (till exempel)
a) de kostar pengar
b) man kan trilla ner från dem
c) de kan trilla ner på en
d) de har ofta en ful färg typ rött. eller ännu värre - vitt!
e) de går ofta av när man ligger på dem så att man trillar ner på marken och knäcker ryggraden / får hjärnskakning
f) HÄNG-MATTOR, vad menar de med namnet egentligen?! HÄNG dej själv?! Så otroligt förnedrande! Det var säkert en lång, tyrranisk, ful gammal gubbe som hittade på namnet. Innan han mördade sin fru och hund och hängde sig i en HÄNG-MATTA. HÄNG-MOTTOR är en stor förolämpning för mänskligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0